søndag 13. september 2009

Samlemani

Vi har alle noe vi samler på. Noen samler på frimerker, andre på Cola-korker og skrujern. Jeg derimot samler på hybelkaniner og taggedudes. Historien om hybelkaninene forbigås i stillhet...

Kort tid etter at jeg flytta inn i bøttekottet her i Residence Moleson gikk jeg meg en liten kveldstur for å bli kjent med nabolaget og mitt nye kamera. Det var da han dukka opp: helten min. Lettere henslengt på en strømboks rett nedi gata her, en perfekt fotomodell... Etter fotoshoten gikk jeg nå litt videre, men tror du ikke han dukka opp igjen like etterpå?

Jeg må si jeg lot meg sjarmere, og ved gjentatte anledninger har vi hatt non korte møter... Hva han heter aner jeg ikke, jeg kaller'n bare for Atomiseur!















Forøvrig er "Atomiseur" det franske ordet for sprayboks.

4 kommentarer: