tirsdag 10. mars 2009

Bøttekottet

Etter jobb i dag tok jeg et skikkelig oppgjør med oppvasken og rotet som har samla seg i leiligheta den siste uka, og jeg tok en svingom med "Gunn" for utryddelse av hybelfanter.

Og ettersom jeg har lovt bilder av kåken er det vel på tide med et par bilder:

Kjøkken:

Velfylt kjøleskap:


Soverom:


Underholdningsavdeling:


Ikke-akkurat-walk-in-closet:


Vasken, del av badet... eneste måten å ta bilde på er å sitte på doen, så beklager at så lite blir med på bildet!




Det er ikke akkurat stort, men det er plass til meg og hybelæljene mine! Men som dere kanskje ser er det rimelig tomt her: veggene og skapdørene skriker etter dekorasjon. Så jeg oppfordrer herved dere som følger bloggen til å bidra med litt av akkurat den sorten!

4 kommentarer:

  1. skal man kunne bidra må man ha adressen...

    SvarSlett
  2. Wow, man får intrykk av at du har et Shit'n'shower-bad. Stemmer det?

    SvarSlett
  3. Det er ikke så langt unna shit'n'shower nei, men det er større enn badet på Voll... så man skal vel ikke klage!

    SvarSlett
  4. Hvis du har fargeprinter kan man jo sende både nm-ulven og det som måtte være på mail! Hvis det ikkje eksisterer, kan eg sende kos i posten til deg etterhvert, såfremst eg har ei adresse å referere til!

    SvarSlett