mandag 2. februar 2009

2. februar 2009

Ja, da var enda ei uke over og det er mandag atter en gang. Fikk nøklene til leiligheta i dag... må være verdens minste leilighet, men det går vel greit. Dessverre er nettet usannsynlig tregt, observasjonene hittil tilsier at kun IRC er mulig. Der røk alle håp om skype og norsk nett-tv!

Heldigvis trenger jeg ikke bo der mer enn to måneder, så om livet ikke smiler bredere til meg innen rimelig kort tid får jeg vel så smått begynne å lete etter et kollektiv jeg kan flytte til.

Ellers hadde jeg presentasjon av prosjektet mitt for en utvida gruppe sikkerhetsfolk på IT, med påfølgende god diskusjon. Jeg begynner å glede meg til å komme skikkelig i gang med oppgavene... jeg må bare få ferdig forprosjektrapporten først. Den skulle jo egentlig leveres på fredag, men jeg kan vel trygt si at jeg ikke følte meg helt ferdig med den da den ble levert, så jeg får et nytt forsøk. YAY!... jeg er såååå lei den rapporten :P

Men men, bussen til St.Genis og kofferten min går om altfor kort tid, så jeg får vel løpe. Bon soir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar