torsdag 29. januar 2009

29. januar 2009

Torsdag... og evig lenge sia siste innlegg. Beklager, men sånn går det når man ikke har internett hjemme.

Søndag 25. januar ble det ENDELIG en tur til Alpene. Vi var i alt ni stykk som satte kursen mot Avoriaz denne fantastiske morran, der værgudene hadde gjort jobben sin: masse nysnø, sol, lite vind og god temperatur. Jeg får laste opp noen bilder etterhvert...

Turen ned fra fjellet tok en hel evighet. Alle skulle tydeligvis hjem fra fjellet samtidig med oss, men etter ca tre timer i kø og tullkjøring i noen kryss med det resultat at vi måtte betale oss gjennom bomstasjonen to ganger til kom vi da tilslutt tilbake til CERN. Jeg rakk ikke stort anna enn å ta en dusj før jeg ble henta og frakta til St.Genis. I bytte mot oppvask og generell vasking skal jeg nemlig bo i leiligheta til Magnus og Tomas ei uke i påvente av egen leilighet.

Dessverre har de ikke internett, så det blir langt mellom blogg-innlegga. Og NÅ er jaggu matpausa over, og jeg må løpe til franskkurset i bygning 5. Au revoir!

3 kommentarer:

  1. bon jour? no sånn? hei? ja. iaff. jeg krever fler bilder når du får internett hjemme. ja, det gjør jeg. hihi. og så er yvve glad i deg :D

    SvarSlett
  2. comment va le course francaise?
    imponerer jeg nå?
    mere nytt! mere nytt!
    lalalla, og ja, det er litt kjedelig å være hjemme når ingen/få andre er det.

    SvarSlett
  3. Hørte rykter om at du hadde en blogg! Kjekt å få litt input på åssen du har det der nede :) Du får rapportere åssen det går med fransken etterhvert, det er nok håp, tror jeg ;) Hei og hopp!

    SvarSlett