onsdag 14. januar 2009

12. januar 2009

Jeg er i gang med min andre uke her nede. Fortsatt har dagen hatt et visst preg av tildels intens leting etter sted å bo, men siden jeg ikke fikk rommet i kollektivet har jeg bestemt meg for bøttekottet ved stasjonen. Perfekt plassering og det faktum at det er et eget krypinn veier opp for en heller drøy pris.

Arbeidsdagen bestod tilnærmet utelukkende av leking med webscripting, og med det oppfriskning av glemt kunnskap... det går sakte, men gøy er det!

Dagene er lange, de begynner sent og slutter enda senere. Halv ni er egentlig ganske passe, men halv seks er IKKE passe. I hverfall ikke når butikkene stenger klokka sju: er det mulig å rekke det? ... tror ikke det

Heldigvis stenger ikke spisestedene så tidlig. Jeg, Petri og Tiina, stikker til Geneve for å spise. God italiensk pizza til en latterlig billig penge. Maten i CERN restaurantene er dyrere, og den er slett ikke så god.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar