torsdag 8. januar 2009

6. januar 2009

Første "skikkelige" arbeidsdag starta sent siden jeg fikk beskjed om at PC-en ikke var klar før utpå dagen, og at jeg uansett burde stikke bort i bygning 55 for å ta sikkerhetskurset kl. 10. Så med kartet i henda, lua litt på snei og med sekk på ryggen fant jeg tilslutt tilbake til bygning 55 før kurset starta. Jeg MÅ ha sett ut som Ludvig der jeg gikk!

Sikkerhetskurset bestod av en 50 minutters film vist på en 37" TV med hakkete lyd i et iiiiiiskaldt rom, men jeg fikk da forklart hva man skal, og ikke skal, gjøre i diverse sammenhenger. I bunn og grunn var vel bare de første 15 minuttene relevante for meg som skal sitte inne på et forholdsvis stusselig kontor. Men nå vet jeg hva jeg må gjøre og ha på meg om jeg mot formodning skulle ta meg en tur ned i LHC'n...

Resten av dagen gikk med til ymse fjasing her og der, og en kort innføring i hva jeg faktisk skal gjøre i prosjektet mitt. Ikke at det ligger helt klart for meg enda, men det kommer vel. Etter jobb stakk jeg, Kim-Eigard og Kjetil en tur til Balexert for litt shopping av mat og adaptere. Vi rakk å kjøpe mat, men siden butikkene stenger så altfor tidlig ble det ikke no adapter på meg. Heldigvis har jeg fått låne ett. Ser ikke helt for meg kveldene uten laptop og internett...

Jeg innrømmer det: jeg er ALTFOR dårlig til å ta bilder! Hittil har jeg kun tatt 9 bilder, og her kommer et utdrag av dem:

Rommet på hostelet:




Den fiiiine stolen min på kontoret:

1 kommentar:

  1. Men søta mi, du ser jo som regel ut som Ludvig om du har sekk på ryggen og kart i hånda. Men du er jo den fineste Ludvigen jeg vet om, såklart <3

    Men jeg mangler informasjon om hvem Kim-Eigard og Kjetil er... Og hvem er denne frøkna som er blitt venninne med deg som du har nevnt kanskje skal bli hybelkanin? Jeg er så nysgjerrig på at alt går fint og flott og helt tipp topp (Om ikke det var et fint rim, så vet ikke jeg...)

    SvarSlett