onsdag 14. januar 2009

13. januar 2009

En gjeng med masterstudenter fra UiO har tatt turen til CERN, med det følger en rekke forelesninger, og jeg lærer faktisk litt mer om hvordan ting henger sammen her nede.

Forelesningene drar seg selvfølgelig ut, og med et nødskrik rekker jeg bussen og dermed butikken. Endelig får jeg brukt busskortet mitt, og når sant skal sies liker jeg de sveitsiske bussene, for ikke å glemme trikken! Merk mine ord nå... om noen måneder er jeg sikkert ikke like enig.

Butikken har mat! Brødet er ikke helt som hjemme, men det funker. I tillegg ender jeg opp med Weetabix, mjølk, skinke og selvfølgelig OST. Rett og slett litt skikkelig mat med fiber og antydning til fine næringsstoffer.

Kvelden kommer fort og jeg kapitulerer allerede klokka 10.

1 kommentar:

  1. Jeg forstår hva du mener med bussen. Kollektivtrafikken i Oslo er i utgangspunktet ganske så fantastisk... før forsinkelsene...

    SvarSlett